Triumph Bonneville, icona british, genfødt i 2016 igen: i denne video, den nye serie i uropførelsen!
Triumph Bonneville, ormai lo sai che dopo la nostra love story in Corsica ho un debole per lei. I dag er den store dag annonceret, Den 28 Oktober, den dag, Triumph Bonneville “genfødt” at parafrasere drilleri udbydes af den samme engelske hus i de seneste dage. I denne officielle video ser vi for første gang interval 2016, et område, der er mere artikuleret med indførelsen af nye modeller og vigtige mekaniske interventioner, med sondringen nu af to motorer: 1.200 cc e 900 både cc 8 valvole.
Kom den nye Bonneville T120 e T120 Black, debutta la Triumph Bonneville Street Twin e la Thruxton ændringer, si fa più grande, sportiva e potente e aggiunge anche una versione R. Efter så mange år på toppen med en stigende offentlig interesse, Triumph Bonneville kommer den første reelle forandringer i sin moderne historie, begyndte i 2000. For første gang ser vi en radikal ændring af motor og chassis samt design.
Jeg efterlader dig med billeder, venter pressemeddelelsen giver os alle detaljer.
2 kommentarer
ma tu guarda il caso, stamattina stavo guardando, dopo aver commentato la videorecensione della HD 883 Iron 2016 proprio la Triumph Bonneville Street Twin…bella eh, anche se, quando Triumph dice “la più accessibile” dog, mi sa che c’è da preoccuparsi per il portafogli, un pò come per quella compagnia il cui simbolo è un frutto e non è un’ananas nè una pera, che tira fuori sempre lo slogan “il meglio di sempre”….
sull’accessibile sapremo presto il prezzo della nuova gamma, ma se vuoi faccio un azzardo e interpreto: nuovi motori più grossi per tutte, quindi inevitabile aumento di listino che schizza ben sopra la doppia cifra già toccata da Thruxton, Scrambler e T124. Di conseguenza inseriscono una versione che sta un po’ sotto e non spaventa, direi 9.500 Euro, che sono comunque di più di quanto richiesto ora dalla versione base, eller 8.690.
Visto che tu parli di Iron e io parlo di numeri, la piccola HD viene proposta a 10.200 Euro. Non ti resta che iniziare a mettere da parte 🙂
Comments are closed.